26 Ağustos 2012 Pazar

KAYNAŞLI HAZFIZLIK EĞİTİM MERKEZİNİN TEMELİ KAZILDI


KAYNAŞLI MÜFTÜLÜĞÜ HAFIZLIK EĞİTİM MERKEZİ HAYIRLI OLSUN

İlçemize yapılması planlanan hafızlık eğitim merkezi inşaatı başladı. İlçemize ve Ülkemize hayırlı olsun.

İlçemiz hayırseverlerinden Muhammed ve Nusret AKDOĞAN kardeşlerin ilçe müftülüğümüze bağışladığı 5000(Beş bin) metrekare arsa üzerine yapılması planlanan Kaynaşlı Müftülüğü Hafızlık Eğitim Merkezi inşaatına başlandı.


İŞTE BAĞIŞLANAN ARSA


İlçe Müftümüz Yavuz KARABAYIR’ın gayretleriyle müftülüğümüze kazandırılan arsa üzerine yapılması planlanan Hafızlık Eğitim Merkezinin yapılabilirliğine D.İ.B Hac ve Umre Hizmetleri Genel Müdürü Ergün YÜCEL beyin de(Kaynaşlı Çamoluk Köyünden) katıldığı toplantı da , Kaynaşlımızın eşrafı ile istişare edilerek karar verildi. Proje seçimi ve zemin etütlerinin tamamlanmasının ardından, resmi prosedürler tamamlanarak inşaatın yapımına başlandı.

KAYNAŞLI MÜFTÜLÜĞÜ HAFIZLIK EĞİTİM MERKEZİ GÖRÜNÜMÜ






















Kaynaşlı Belediye başkanımız İsmail KORKMAZ beyin yardımlarıyla temel hafriyatı tamamlanarak zemin sağlamlaştırma çalışmasına başlandı.

Kaynaşlı Müftülüğü Hafızlık Eğitim Merkezi inşaatına bu güne kadar müftülüğümüzden yardımlarını esirgemeyen başta idarecilerimiz olmak üzere bütün hayırseverlere teşekkür ediyoruz.

Kaynaşlı Müftülüğü Hafızlık Eğitim Merkezi inşaatına halkımızın gösterdiği teveccüh en kısa sürede inşaatın tamamlanarak ilçemizin ve ülkemizin hizmetinde olacağı inancımızı kuvvetlendirmiştir.

Geleceğimiz adına herkese yürekten teşekkürler……………

KAYNAŞLI MÜFTÜLÜĞÜ HAFIZLIK EĞİTİM MERKEZİNE NASIL GİDEBİLİRİM















BENDE YARDIM ETMEK İSTİYORUM DİYORSANIZ BİZE ULAŞINIZ.


İLÇE MÜFTÜMÜZ YAVUZ KARABAYIR :0533 315 4057

İLÇE VAİZİMİZ AHMET DURAN SAY : 0532 548 6862

İLÇE MÜFTÜLĞÜMÜZÜN TELEFONU : 0380 544 43 22

WEB SAYFAMIZ MESAJ PANOSUNDAN DA BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ

BAĞIŞLARINIZ İÇİN HESAP NO:TR760001000997079673665106

HESAP ADI :KAYNAŞLI ERKEK HAFIZ K. KURSU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder